Συγκεντρώσαμε μια λίστα με τα βιβλία που θα σας προετοιμάσουν καλύτερα για κάθε εκλογική αναμέτρηση. Είναι μια λίστα με 10 βιβλία στα ελληνικά και 3 από τα αγαπημένα μας στα αγγλικά που σας δίνουν χρήσιμες συμβουλές και λύσεις για την προεκλογική καμπάνια σας.
Εάν πάντως οι εκλογές πλησιάζουν και δεν προλαβαίνετε ή δεν έχετε το χρόνο να μελετήσετε και να αφομοιώσετε όσα χρήσιμα έχουν να σας δώσουν τα παρακάτω βιβλία, μπορείτε να απευθυνθείτε στην POLITICAMP για να σας υποστηρίξει. Μαζί μπορούμε να σχεδιάσουμε μια προεκλογική εκστρατεία που θα στηρίζεται στα ψηφιακά μέσα και θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους υποψηφίους.
1) Η ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (Ελληνικές Εκλογές)
Ο τόμος από τις εκδόσεις Gutenberg είναι ένα πολύ φρέσκο βιβλίο που αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάγνωση και κατανόηση της σημερινής συγκυρίας και των εκλογικών γεγονότων ενόψει των ερχόμενων εκλογών.
Οι βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019 αποτελούν τις πρώτες εκλογές μετά τον «διπλό εκλογικό σεισμό» του 2012, οι οποίες δεν διεξήχθησαν υπό κατάσταση έκτακτης ανάγκης που επέβαλε η οικονομική κρίση και τα μνημονιακά μέτρα τα οποία τη συνόδευσαν. Πολλοί θεώρησαν ότι οι εκλογές αυτές σηματοδότησαν την επιστροφή στην «κανονικότητα» και το κλείσιμο του κύκλου πολιτικής ρευστότητας που είχε ανοίξει μετά την υπογραφή του πρώτου μνημονίου τον Μάιο του 2010. Ο συγκεκριμένος συλλογικός τόμος στηρίζεται στην ολοκληρωμένη μετεκλογική έρευνα της Prorata SA σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτικών Ερευνών του Παντείου Πανεπιστημίου. Δείτε Περισσότερα…
2) ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (Image Making)
Η προεκλογική περίοδος των βουλευτικών εκλογών του 2004 παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού τα μέσα της πολιτικής επικοινωνίας -και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος- χρησιμοποιούνται έντονα από τα δύο κόμματα εξουσίας. Καταλαμβάνει μάλιστα κυρίαρχο ρόλο στη στρατηγική των κομμάτων. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας διαμόρφωσαν στις βουλευτικές εκλογές του 2004 το κατάλληλο επικοινωνιακό περιβάλλον, ώστε να μπορέσουν να επιβάλλουν, αναπαράγοντας τον κομματικό λόγο, την πολιτική των δύο μονομάχων (ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία).
Η διαμόρφωση όμως του τελικού εκλογικού αποτελέσματος είναι συνάρτηση περισσότερο πολύπλοκων κοινωνικών διεργασιών αλλά και οικονομικών αιτίων και λιγότερο απόρροια της παρέμβασης του ρόλου και του λόγου των μέσων μαζικής επικοινωνίας, δηλαδή του δείγματος του αθηναϊκού τύπου, που εξετάζουμε στην προεκλογική περίοδο, και το οποίο ασφαλώς και επέδρασε σημαντικά. Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος, για να καταδειχθεί ότι η μιντιακή κατασκευή της πολιτικής πραγματικότητας, ναι μεν αναπαράγεται στον τύπο την προεκλογική περίοδο, η παρατηρούμενη ένταση όμως και ο βαθμός της δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα: το αποτέλεσμα της κάλπης είναι διαφορετικό από την προσπάθεια που καταβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης και είναι συνάρτηση κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων. Δείτε Περισσότερα…
3) ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (Πολιτική Επικοινωνία)
Το βιβλίο εξετάζει τους πολιτικο-επικοινωνιακούς ρόλους όλων των δρώντων του πολιτεύματος: πολίτες, πολιτικοί, επικοινωνητές και ΜΜΕ. Μέσα από την πρισματική, τριγωνική ενατένιση των σχέσεων εξουσίας που διαμείβονται στην πολιτική επικοινωνία, η συγγραφέας παρουσιάζει και αναδεικνύει όσα οφείλουν να γίνονται στην πολιτικο-επικοινωνιακή δημοσιότητα, σύμφωνα με τις συνταγματικές επιταγές της δημοκρατίας. Αναδύονται έτσι τα κακώς ή ελλιπώς γινόμενα της πολιτικής επικοινωνίας τα οποία γεννούν πολιτική αποστροφή. Η ανάλυση ανατέμνει τις διακριτές μορφές πολιτικής επικοινωνίας, αλλά και τις εκτροπές ή τις παραφθορές τους, αποκαλύπτοντας τα αίτια φαινομένων όπως η πολιτική αναξιοπιστία, η διαπλοκή και η διαφθορά στον δημόσιο βίο. Δείτε Περισσότερα…
4) ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (Πολιτικό Marketing)
Το «Πολιτικό Μάρκετινγκ»: Αρχές και εφαρμογές είναι το πρώτο ολοκληρωμένο διδακτικό σύγγραμμα που εστιάζεται στο επιστημονικό πεδίο του πολιτικού μάρκετινγκ και εισάγει τον αναγνώστη στον τρόπο με τον οποίο οι υποψήφιοι, τα κόμματα, οι εκλεγμένοι αξιωματούχοι και οι κυβερνήσεις σε διάφορα μέρη του κόσμου αξιοποιούν την έννοια και τα εργαλεία του μάρκετινγκ. Βασισμένο στην πιο πρόσφατη θεωρητική γνώση και παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη συλλογή επιστημονικών ερευνών στο πολιτικό μάρκετινγκ που είναι μέχρι σήμερα διεθνώς διαθέσιμη, το συγκεκριμένο σύγγραμμα: • Εξετάζει ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που αφορούν στο πολιτικό μάρκετινγκ, όπως στην εμφάνιση του πολιτικού καταναλωτή, την πληροφόρηση από την αγορά και την τμηματοποίηση, την έρευνα για τον αντίπαλο, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ κ.ά. • Αναλύει τα αποτελέσματα του πολιτικού μάρκετινγκ στην ποιότητα του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι πλεονέκτημα να είμαστε «πολίτες-καταναλωτές» • Περιλαμβάνει περισσότερες από 40 μελέτες περιπτώσεων (case studies). • Παρουσιάζει τις υπάρχουσες θεωρίες στο πολιτικό μάρκετινγκ. Το παρόν σύγγραμμα είναι γραμμένο με τρόπο απλό και κατανοητό από μια εξέχουσα επιστήμονα του χώρου και προσφέρει ολοκληρωμένη γνώση όχι μόνο στους φοιτητές της πολιτικής επιστήμης αλλά και στους ίδιους τους πολιτικούς, τους συμβούλους τους και όσους απλώς ενδιαφέρονται για τον τρόπο που η πολιτική ασκείται στη σύγχρονη εποχή. Δείτε Περισσότερα…
5) ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΕΚΛΟΓΕΣ & ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (Πολιτικά κόμματα)
Στο βιβλίο επιχειρείται μια αναλυτική διερεύνηση του ιδεολογικού και πολιτικού χαρακτήρα των ελληνικών πολιτικών κομμάτων, ιδιαίτερα κατά την τελευταία περίοδο της “ύστερης μεταπολίτευσης”. Εξετάζεται αναλυτικά η κοινωνική σύνθεση των εκλογικών τους σωμάτων, η εσωτερική τους συγκρότηση και δομή, οι οργανωτικές τους διαστάσεις, η σχέση τους με το κράτος, τη διοίκηση και την οικονομία. Παρουσιάζεται η διαχρονική εξέλιξη της κομματικής ταύτισης, της “ταξικής ψήφου” (class voting) και της “οικονομικής ψήφου” (economic voting), καθώς και των δεικτών που προκύπτουν από τη θέση των κομμάτων στις κλίμακες ιδεολογικών τοποθετήσεων. Τέλος, καταγράφονται οι δείκτες “συσχέτισης Κράτους – Κόμματος” στο επίπεδο των στελεχών τους, καθώς και οι δείκτες οικονομικής εξάρτησης των κομμάτων από το κράτος και το ιδιωτικό κεφάλαιο μέσα από την ανάλυση των οικονομικών τους. Κεντρικός στόχος είναι η συγκρότηση ενός συνεκτικού θεωρητικού σχήματος μελέτης των πολιτικών κομμάτων στη βάση των εννοιών του “μαζικού κρατικού κόμματος” και του “cartel party”. Διατρέχεται όλη η θεωρητική παράδοση της μελέτης του κομματικού φαινομένου, από τον Duverger έως τους Katz & Mair και από τους “κλασικούς” του μαρξισμού έως τους σύγχρονους προβληματισμούς της ριζοσπαστικής σκέψης. Το βιβλίο δεν είναι χρήσιμο μόνο για τους πολιτικούς επιστήμονες και τους ερευνητές του κομματικού φαινομένου και των εκλογών. Απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόμενων για τα κοινά πολιτών, αφού στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρεί να εκτίθενται με μια αλληλουχία όλα εκείνα τα πολιτικά δεδομένα που οδήγησαν τη χώρα στη σημερινή βαθιά οικονομική και κοινωνική κρίση. Υπό την έννοια αυτή, το βιβλίο ακουμπά στην τρέχουσα επικαιρότητα “διαβάζοντας” τις πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις της επόμενης ιστορικής περιόδου. Δείτε Περισσότερα…
6) ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Τοπική Αυτοδιοίκηση)
Ο τόμος αυτός αναφέρεται στο δίκαιο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης. Περιλαμβάνει παράρτημα νομοθεσίας με: δημοτικό και κοινοτικό κώδικα (ΠΔ 410/1995), κώδικα νομαρχιακής αυτοδιοίκησης (ΠΔ 30/1996), εκλογή βουλευτών (ΠΔ 55/1999), συγκρότηση πρωτοβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης (Ν 2539/1997), ανασύνταξη εκλογικών καταλόγων (Ν 2623/1998), άσκηση δικαιώματος εκλέγειν και εκλέγεσθαι από πολίτες της Ε.Ε. (ΠΔ 133/1997), δημοτικά και τοπικά συμβούλια (ΕγκΥΕσΔΔΑ 3/23.1.1998) και οδηγίες για τη διενέργεια των εκλογών της 13.10.2002 (ΕγκΥΕσΔΔΑ 25, 26/29.7.2002). Όλα τα νομοθετήματα είναι κωδικοποιημένα και ενημερωμένα μέχρι και το Ν 2910/2001 και το ΠΔ 130/2002. Παρατίθενται επίσης η νομολογία των τελευταίων 20 ετών, ταξινομημένη σε θεματικές ενότητες, με εισαγωγικά σχόλια για την τοπική και νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και υποδείγματα δικογράφων της εκλογικής διαδικασίας για ένσταση, έφεση και αναίρεση. Απαραίτητο να βρίσκεται στη βιβλιοθήκη σας εάν ασχολείστε με την τοπική αυτοδιοίκηση. Δείτε Περισσότερα…
7) ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (προβλέψεις)
Ο παρών τόμος καλύπτει τρία διακριτά, πλην όμως άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους, αντικείμενα: Πρώτον, τις θεωρητικές αφετηρίες και τη μεθοδολογία της πρόβλεψης του εκλογικού αποτελέσματος, με χρήση πολιτικών δημοσκοπήσεων. Δεύτερον, τη διαχρονική παρακολούθηση και ανάλυση της πολιτικής σκηνής και των εκλογικών τάσεων του κομματικού συστήματος της ύστερης Μεταπολίτευσης. Τρίτον, το συγκρουσιακό περιβάλλον και τις συνεχείς πολιτικές αντιπαραθέσεις, που είναι αδιαχώριστες από την εισαγωγή, την καθιέρωση της χρήσης και τη θεσμική ενσωμάτωση των δημοσκοπήσεων στο ελληνικό πολιτικό σύστημα. Η εξέλιξη της μεθοδολογίας για την πρόβλεψη του εκλογικού αποτελέσματος, δεν προέκυψε μόνο χάρη στην ερευνητική εμπειρία της Public Issue, αλλά και μέσα από έντονες αντιπαραθέσεις. Οι συχνές διαμάχες, σχετικά με τις δημοσκοπήσεις, που χαρακτηρίζουν την ελληνική περίπτωση, δεν είναι καθόλου τυχαίες. Οφείλονται, αντιθέτως, στον ιδιαίτερα αυξημένο πολιτικό και ιδεολογικό ρόλο που απέκτησαν οι τελευταίες στην Ελλάδα, εξαιτίας της χειραγωγικής χρήσης τους από τα Μέσα Ενημέρωσης και τα πολιτικά κόμματα, στην εποχή της μέσης και της ύστερης Μεταπολίτευσης. Τα δημοσιευμένα και αδημοσίευτα κείμενα που περιλαμβάνονται στην έκδοση, καλύπτουν χρονικά περίπου την τελευταία δεκαετία (2004 – 2015). Καταθέτουν έναν θεωρητικό και όχι μόνον απολογισμό μιας 20ετούς και άνω διαδρομής και της μεθοδολογικής εμπειρίας στην πρόβλεψη του εκλογικού αποτελέσματος που αποκτήθηκε, κατά την περίοδο 1994 – 2015. Ο ανά χείρας τόμος στοχεύει να συμβάλει σε μια νηφάλια κατανόηση των πραγματικών δυνατοτήτων, των δυσχερειών και της χρησιμότητας των δημοσκοπήσεων από το αναγνωστικό κοινό. Δείτε Περισσότερα…
8) ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ (Ευρωεκλογές)
Οκτώ ευρωπαϊκές αναμετρήσεις ή απλώς μια διαφορετική εκδοχή οκτώ «εθνικών» εκλογών; Με άξονα αυτό το ερώτημα το βιβλίο επιχειρεί να προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση των Ευρωεκλογών στην Ελλάδα από το 1981 έως και το 2014. Αν και το θέμα του βιβλίου είναι οι ελληνικές Ευρωεκλογές, η προσέγγιση που υιοθετείται δεν περιορίζεται σε μία περιπτωσιολογική ανάλυση. Η κατανόηση της ελληνικής περίπτωσης βασίζεται σε ένα ευρύτερο θεωρητικό και εμπειρικό σχεδιασμό, με συγκριτικές αναφορές στις τάσεις που επικρατούν στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η ανάλυση της εκλογικής συμπεριφοράς στηρίζεται κυρίως στο μοντέλο των «εθνικών εκλογών δεύτερης τάξης», όπως αυτό διατυπώθηκε το 1980 από τους Karlheinz Reif και Hermann Schmitt και το οποίο αποτελεί το πληρέστερο και κυρίαρχο θεωρητικό υπόδειγμα μελέτης των Ευρωεκλογών. Το βιβλίο προσφέρει στον αναγνώστη ένα αναλυτικό οδοιπορικό στην ιστορία των ελληνικών Ευρωεκλογών υπό το πρίσμα πάντα και των αντίστοιχων εξελίξεων σε ευρωπαϊκό επίπεδο: από τις παράλληλες – με βουλευτικές αναμετρήσεις – Ευρωεκλογές του 1981 και του 1989, τη “διλημματική” αναμέτρηση μείζονος σημασίας του 1984, τις πρώτες “ευρωπαϊκές” εκλογές του 1994, την εκλογή “δημοψήφισμα” του 1999, τις εκλογές “προάγγελο” της κυβερνητικής κατάρρευσης του 2009 έως και τον εκλογικό “μετασεισμό” του 2014. Επιπλέον, μέσα από την ανάλυση των τάσεων της κοινής γνώμης σε όλο το διάστημα από το 1981 έως και την αναμέτρηση του 2014 σκιαγραφείται η εξέλιξη της αμφίθυμης στάσης της προς την Ευρώπη. Παράλληλα, προσφέρεται μία εκτίμηση για το μέλλον του μοναδικού υπερεθνικού δημοκρατικού εγχειρήματος μέσα από το πρίσμα των καταιγιστικών εξελίξεων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς και των ριζικών μετασχηματισμών στο ελληνικό κομματικό σύστημα που έχουν συντελεστεί από το πέρας των εκλογών του 2009 έως και σήμερα. Δείτε Περισσότερα…
9) ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΗΜΕΡΕΣ (προεκλογική περίοδος)
Πώς διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας; Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές; Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας; Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική; Κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα κόμματα επηρεάζουν τη διάταξη της ειδησεογραφικής θεματολογίας προεκλογικά; Υπάρχει κομματική προκατάληψη στις τηλεοπτικές ειδήσεις; Πρόκειται για μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά το παρόν βιβλίο, μέσω της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου περίπου 3.500 ειδησεογραφικών τίτλων και 100 τηλεοπτικών πολιτικών διαφημίσεων, κατά τις τελευταίες είκοσι οκτώ ημέρες των πιο πρόσφατων προεκλογικών περιόδων στην Ελλάδα: Της “κλασικής” αναμέτρησης του 2000 και της “μάχης των δύο αντιπολιτεύσεων” του 2004. Δείτε Περισσότερα…
10) 40+1 ΝΥΧΤΕΣ ΕΚΛΟΓΩΝ (προεκλογική περίοδος)
«Η διαδρομή του Ανδρέα Δρυμιώτη, όπως αυτή αποτυπώνεται στο βιβλίο, είναι στην πραγματικότητα η απόσταση που καλύψαμε από τα αποτελέσματα των εκλογών τα οποία κάποτε γράφαμε με κιμωλία σε έναν πίνακα μέχρι το σήμερα, όπου έχουμε εκτίμηση του εθνικού εκλογικού αποτελέσματος στις εννέα το βράδυ της Κυριακής των εκάστοτε εκλογών». ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ «Όταν ο Ανδρέας μού έστειλε τα πρώτα χειρόγραφα, του απάντησα πως διαβάζονται απνευστί, σαν μυθιστόρημα, και τον παρότρυνα να συνεχίσει και να γράψει αυτή τη γλαφυρή αποτύπωση της πραγματικότητας που έζησε ως πρωτοπόρος της νέας ηλεκτρονικής εποχής ο ίδιος». ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ «Αν η καρδιά της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας χτυπάει πρώτιστα στις εκλογικές διαδικασίες από τις οποίες προκύπτει η αιρετή εκπροσώπηση των πολιτών, η προσφορά ανθρώπων όπως ο Ανδρέας Δρυμιώτης αποδεικνύεται πολλαπλά πολύτιμη». ΚΩΣΤΑΣ ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ «Από τον Ανδρέα Δρυμιώτη, πέρα από τη συνεχή επαγγελματική και επιστημονική αλληλοτροφοδότηση, αυτό που συγκρατώ σε ανθρώπινο επίπεδο είναι πως μου απέδειξε ότι μπορείς να συμπορεύεσαι με κάποιον από διαφορετικές και συχνά ασύμπτωτες διαδρομές δίχως να χάνεις τη φιλική και γόνιμη επικοινωνία που τροφοδοτεί την πνευματική εγρήγορση». ΗΛΙΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ «Από το 1981 κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι. Στις εκλογικές αναμετρήσεις που ακολούθησαν ο Ανδρέας Δρυμιώτης ήταν πάντα στο τιμόνι των εκλογικών μεταδόσεων. Και πάντα οι μεταδόσεις αυτές έγιναν με απόλυτη επιτυχία, ταχύτητα και αξιοπιστία». ΠΑΝΟΣ ΛΟΥΚΑΚΟΣ2004. Δείτε Περισσότερα…
11) The Campaign Manager: Running and Winning Local Elections (Αγγλική έκδοση)
Η επιτυχημένη υπεύθυνη εκστρατείας και τρεις φορές δήμαρχος του Ashland του Όρεγκον, Catherine Shaw παρουσιάζει το απαραίτητο εγχειρίδιο για την πλοήγηση σε τοπικές καμπάνιες. Αυτό το σαφές και συνοπτικό εγχειρίδιο παρέχει στους αρχάριους πολιτικούς και στους βετεράνους ένα λεπτομερές σχέδιο για την οργάνωση, τη χρηματοδότηση, τη δημοσιοποίηση και τη νίκη τοπικών πολιτικών εκστρατειών. Η εύρεση του σωστού μηνύματος και η στόχευση των σωστών ψηφοφόρων εξηγείται ξεκάθαρα μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα, ανέκδοτα και απεικονίσεις. Η Shaw παρέχει επίσης εμπεριστατωμένες πληροφορίες σχετικά με τη συγκέντρωση ομάδων εκστρατειών και εθελοντών, την έρευνα, τον τρόπο διεξαγωγής ανάλυσης περιοχών και τον τρόπο εκστρατείας με περιορισμένο προϋπολογισμό. Το Campaign Manager είναι μια ενθαρρυντική, ξεκάθαρη παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο μπορείτε να κερδίσετε τις εκλογές σε τοπικό επίπεδο.
Η έκτη έκδοση έχει αναθεωρηθεί πλήρως για να περιλαμβάνει νέα και διευρυμένη κάλυψη της σύγχρονης διαχείρισης καμπανιών – από ψηφιακές διαφημίσεις και νέα εργαλεία κοινωνικών μέσων έως τακτικές στόχευσης ψηφοφόρων που βασίζονται σε δεδομένα και στρατηγικές ψηφοφορίας μέσω ταχυδρομείου. Δείτε Περισσότερα…
12) The Digital Plan: Strategic guidance and planning (Αγγλική έκδοση)
Το ψηφιακό σχέδιο είναι εδώ για να σας φέρει τη ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ. Από τη διεξαγωγή εκλογών έως την ανάπτυξη μιας μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, τη συγκέντρωση κεφαλαίων για έναν σκοπό ή ακόμα και τη δημιουργία της δικής σας επωνυμίας από την αρχή, η ενδυνάμωση του οργανισμού σας στο διαδίκτυο είναι το κλειδί για την επιτυχία. Κάθε πλατφόρμα και διεπαφή – μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστότοποι, βίντεο, ιστολόγια, ψηφιακή διαφήμιση και πολλά άλλα – προσφέρουν πλεονεκτήματα με τα οποία μπορείτε να ξεχωρίσετε. Η νέα έκδοση είναι γεμάτη μελέτες περιπτώσεων και συμβουλές από τον Ομπάμα και ακτιβιστές της Χίλαρι Κλίντον, ηγέτες μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, γραφίστες, σκηνοθέτες, κινηματογραφιστές και οποιοδήποτε σχετικό επάγγελμα. Αυτό το βιβλίο είναι για εσάς εάν θέλετε να δράσετε ψηφιακά, και ειδικά εάν θέλετε να κυριαρχήσετε στην ψηφιακή εποχή. Έχουμε συλλέξει τα πιο πρόσφατα και καλύτερα θέματα οργάνωσης, σχεδιασμού και στρατηγικής προεκλογικής καμπάνιας για να επιταχύνετε τους στόχους σας με σιγουριά. Εάν είστε ξεκάθαροι σχετικά με το τι θέλετε, τότε το Digital Plan θα σας οδηγήσει εκεί. Το Digital Plan έχει να κάνει με το να σας δώσει τη δυνατότητα να κερδίσετε καμπάνιες, να προωθήσετε πληροφορίες στον ψηφιακό χώρο και να κατανοήσετε πώς (και γιατί) η ψηφιακή στρατηγική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανάπτυξης κοινότητας. Από πλατφόρμες και τακτικές μέχρι προγραμματισμό και δέσμευση, αυτό το βιβλίο θα καλύψει μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων με τις πιο ενημερωμένες στρατηγικές συμβουλές από ειδικούς στον τομέα:
Social Media
Email newsletters
Δεδομένα και Analytics
Παραγωγή βίντεο
SMS
Ανάπτυξη ιστοσελίδας
Blogs και αφήγηση
Σχεδίαση
Ψηφιακή Οργάνωση
και πολλά ακόμα Δείτε Περισσότερα…
13) Inside Campaigns: Elections through the Eyes of Political Professionals (Αγγλική έκδοση)
Το Inside Campaigns, ταξιδεύει τους αναγνώστες στον κόσμο των μεγαλυτέρων διευθυντών καμπανιών των ΗΠΑ. Υποστηριζόμενο από δεκάδες συνεντεύξεις και έρευνες πολιτικών επαγγελματιών, το βιβλίο εξετάζει τον σκοπό, την ισχύ και την τακτική των σύγχρονων πολιτικών εκστρατειών στις ΗΠΑ. Η ομάδα των συγγραφέων αντλεί από τη χρόνια επιστημονική έρευνα και επαγγελματική εμπειρία των εκστρατειών για να καθοδηγήσει τους αναγνώστες σε μια παρασκηνιακή περιήγηση στους τρόπους διαχείρισης των εκστρατειών, τις στρατηγικές που εφαρμόζονται, τους ρόλους που διαδραματίζουν τόσο το προσωπικό όσο και οι υποψήφιοι και επηρεάζει τα εκλογικά αποτελέσματα στην αμερικανική δημοκρατία. Οι αναγνώστες θα κατανοήσουν τι κάνουν οι καμπάνιες και γιατί έχουν σημασία, καθώς και θα αποκτήσουν πρακτικές δεξιότητες για να εργάζονται σε μια εκστρατεία ή να υποστηρίζουν έναν σκοπό. Δείτε Περισσότερα…
Ετοιμάζεστε να κατεβείτε στις εκλογές ως υποψήφιος; Μπορούμε να σας βοηθήσουμε στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της ψηφιακής προεκλογικής καμπάνιας σας! Επικοινωνήστε μαζί μας! :)